ADIDAS/ADIDOG

Jag vill bara förklara att jag är helt emot djurplågeri och jag skulle aldrig sätta på Nelly den här tröjan om jag märkte att hon inte tyckte om den om hon t ex protesterade, skaka av rädsla eller liknande. Jag fick den på posten idag och ser det som en liten rolig fotografering bara, det är ingenting som hon ska använda. Jag tycker inte att djur ska ha kläder på det sättet och speciellt inte när det är varmt ute, kanske om de skulle frysa på vintern. Nelly gosa in sig i den och hon var ju så otroligt söt med den, våran lilla gangsta haha!  ♥

Kommentarer
Postat av: Jensvollen

Alltsåå jag dör en smula varje gång du lägger upp bilder/videos på Nelly!! Sååå himla söt, vill också ha en hund :´(

Svar: haha va söt du är! jaa du kan få henne haha, hon är ett litet monster HAHA ;) nä men skaffa när du kan, de är verkligen hur underbart som helst! :)
Elisa

2015-05-06 @ 16:21:24 - http://jensvollen.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Så himla söt!

2015-05-06 @ 20:30:08 - http://www.junitjejen.se
Postat av: Sofia

Supersöt ju! Hade hund för ett och ett halvt år sedan ungefär och jag skulle ha tagit på henne en tröja ifall hon frös och ville ha den absolut. Men man får vara vaksam och se att vovven inte blir ledsen eller sur eller irriterad, då får man hitta andra sätt!

Svar: Tack :) ja, det är ju en smaksak jag kan tycka att min ras (japansk spets) har så mycket päls att hon skulle klara sig men det är olika och jag dömer ingen :)
Elisa

2015-05-06 @ 20:50:03 - http://skimmer.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0