SLUTTENTOR OCH PAKET FRÅN LYKO!

Igår var vi på stranden med solsken och idag regnar det men jag har ändå inte tid att vara ute mer än att gå på kissrundor med lillskruttan. För nu börjar min helvetesvecka och med det menar jag att jag har mina sluttentor, det vill säga 6st prov på 4dagar, ho! Så idag gjorde jag psykologin och det var nog ett dumt val av mig att välja den svåraste kursen på en måndagsmorgon men nu är den över och det ska bli spännande och se om jag klarade den.. Imorgon har jag två till, onsdag två och torsdag den sista så nu jäklar går min plugghjärna på högvarv!
 
Efter provet tog jag med Nelly och hämtade ut paket från Lyko! Jag tror det är väldigt få (icke-frisörer) som kan bli så lycklig av hårvårdsprodukter som jag haha! Den här gången valde jag schampoo och balsam från Bed Head Tigi Rehab For Hair serien och den har jag inte provat tidigare men hört väldigt bra om speciellt för mig som har tjockt, färgat, torrt hår så det ska bli spännande att få prova den ikväll! Andreas fick Lanza's Healing Style Molding Paste som han har använt under flera år. Så den kan vi rekommendera till både män&kvinnor som vill få bra struktur på håret som håller länge utan att få den där vaxiga kladdiga känslan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0