äntligen sommar!

Jag svettas som en padda. Det är så varmt ute så man skulle kunna gå naken utan att frysa. Eve ringde och väckte mig vid tio och sedan kom hon över, jag slängde på mig min byxdress för första gången sen ut mot samhället för att hämta ut pengar, sen upp till Eve där vi käka lite tårta och sen ner mot båtbryggan en stund. Nu är jag hemma igen och ska äta goood kyckling med ris och curry, älskart. Jag älskar att sitta ute och äta på altanen, så somrigt. Mitt hus är somrigt, det blir nog jobbigt att flytta härifrån när jag väl gör det för jag kommer sakna allt. Jag älskar mitt hus helt enkelt, synd att de inte låg i en annan stad bara. Fast okej, Hallsta kan vara fint på somrarna, speciellt skantzen. Nej nu är jag hungrig så jag ska väl ner och käka. Puss!

föresten så har svullnaden inte gått ner än heller :(
undra om den ens kommer göra det? jävla fläskläpp försvinn!

Kommentarer
Postat av: nathalie

den kommer nog börja gå ner ikväll eller imorgon eller något ska du se. :) ta en blöt handduk och lägg på så brukar svullnaden ge med sig efter ett tag. (expert på myggbett osv. och det hjälper nog för de här med, hahahahaha :D)

2009-05-31 @ 14:50:37 - http://nathaliecederberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0