My Little Time

Just nu ligger jag i soffan med tidningar, Lyxfällan (väldigt nyttigt för mig att titta på), läser bloggar, letar jobb och ska väl snart göra mig mackor med ägg eller skinka. Men jag ska garanterat göra té i alla fall för halsen kliar och jag kan knappt svälja. Jag har känt så hela veckan faktiskt, men bara på morgonen och kvällen. Drygt och jag orkar inte bli sjuk nu. Eller orkar och orkar, men jag vill inte bara sitta hemma hela helgen när alla väl är lediga. Andreas min fina älskade älskling kommer hem om tusen timmar och jag saknar honom så! Vi har inte riktigt umgåts så mycket nu i veckan för han jobbar på och jag har mitt om dagarna så det blir väldigt få timmar tillsammans. Men imorgon ska vi mysa, göra nå god mat och glo på nån bra film eller nått. Längtar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0