90's!

Jag föddes 1990. Jag kände på 90talet en stund men de hade varit roligast att vara ungdom på 90-talet. Ni gymnasiet, fester och krogen. De hade varit skitkul! Titta så bekvämt de klädde sig, färgglatt och snyggt på ett sätt men skitfult på ett annat haha. Jag älskade Spice Girls när jag var liten, jag var som besatt och hade allt man kunde köpa med dom på i stort sett. Clueless var favoritfilmen, jag älskade hennes kläder och liv. Har ni inte sett den så se den, de var som 90talets Gossip Girl fast i film. Varför snackar jag om de då? Jo för imorgon är de 90-tals tema i Hallsta och ja, vi tänkte prova på att gå ut där faktiskt haha! Kul med lite förändringar men de blir nog ingen utklädnad för jag fick reda på de så sent men de ska bli kul ändå! Basic Element ska spela haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0