I will never forget you

 
Älskade Venice Beach i älskade LA.. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jobbigt att man ska behöva känna skuld inför andra när man själv inte mår bra! Åkte själv som au-pair till USA för två år sedan, väl där visste jag med en gång att det inte var rätt, och att det var någonting jag gjorde för att visa andra och mig själv att jag kan. Man ska göra det som känns rätt och som gör en glad, Kämpa på:):):)

Svar: Ja man ska ju det.. Jasså va tråkigt att man känner på en gång att det var fel, som jag förstår de på dig så låter det som att du ändå var kvar och det är ju grymt jobbat! Tack du med .)
Elisa

2014-02-01 @ 00:18:15 - http://karinskonna.blogspot.com
Postat av: tt

Hur gick det med lån o sånt? Brännt en massa pengar nu och har skulder?

Svar: inte rört en enda krona av lånet, därav att jag åkte hem..
Elisa

2014-02-01 @ 01:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0