ORANGE AND BLACK

Jag äälskar min nya klänning som är så skön att bara kasta på sig med ett par sandaler så är man redo för dagen, tack min fina Ida för presentkortet (outfitbilder kommer). Äntligen har den här värmen kommit och vi har hängt på stranden på eftermiddagen, jag och Nelly i skuggan och Andreas i solen haha! Jag har aldrig varit en solare, jag är helst i vattnet eller i skuggan där både hår och kroppen trivs bäst också.
 
Nu såg jag även mig själv för första gången idag när jag skulle ta en selfie haha och såg att jag verkligen måste boka tid hos duktiga Cassandra och fylla på mina fransar, de är inte snyggt med endast några få långa kvar #trashigtjejhej. Och mitt hår skriker efter att få toppas och kanske lite färg, de var länge sen då min naturliga färg börjar komma fram men jag vill antingen köra mer på det ljusa eller mörkt igen. Det återstår att se när jag ska till min grymma Jojjs nästa vecka, längtar! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Jensvollen

Tycker ditt hår är skit snyggt :D Men förstår att du längtar till att toppa och färga dig, det är alltid skönt med lite nytt fräscht hår!
Kram på dig snygging!

Svar: tackar :D ja de är ju alltid kul att fräscha upp eller vad säger du? haha ;) ditt hår är ju amazing! Kram pårej snyggis!
Elisa

2015-07-03 @ 10:52:39 - http://jensvollen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0