Veckorevyn Blog Awards!

Jag förstår egentligen inte varför folk är kända på sina bloggar. Det är helt sjukt. Bara för att statestiken blir högre börjar man bli populär i internetvärlden, få gratisgrejer för att göra reklam för företag,tjäna pengar, bli med i tidningar och till&med tv! Det har gått sjukt fort och bloggvärlden är enorm idag. Men Blondinbella och Kenza har ändå tagit priset redan, så varför bloggar jag då? Jo, för min egna skull och för släkt&vännerna. Visst, det skulle ju vara kul om min blogg blev känd en dag. Men vill man verkligen bli känd pågrund av en blogg? Det känns för desperat för att få synas. Att blogga är kul och så vidare men att bli en B-kändis, vill man verkligen det? (haha, b-kändis=bloggkändis!) Jag vet inte, men det kanske jag får reda på om jag kommer in på denna gala, där jag kan peta av snorkråkor på bloggerskor som jag blir äcklad av, trycka tuggummi i håret på de som har dyrt löshår,klippa sönder klänningar på de jag stör mig på eller varför inte bara glassa mig gratis? Så rösta på min blogg, det skulle vara svinkul .. typ.


http://www.veckorevyn.com/blogawards/arets-blogg/index.xml
Gå in på hemsidan ovan här, skriv in ditt namn, e-post och min bloggadress. Enkelt!

Kommentarer
Postat av: kuksssooon

jaaa alltså OMG! du borde bli nominerad till årets kaxigaste blogg.hahahhahahahhahahahha. asså du klär dig så jävla bra, och du borde nog fundera på en modell karriär. det lyser om dig och du vet vad! ;)

2009-09-29 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0