Grattis Lillebror


Jag kan inte förstå att du blir 17år idag, nästa år springer du på krogen.. Min lilla lilla bror. Du kommer alltid att vara en tjock liten bulleunge med det där söta skrattet och ärret vid din kind för mig (fast du är världens spinkigaste idag) Han som satte på sig täcket över huvudet och sprang in i min famn med flit för att få krama om mig, jag visste att du kolla vart mina fötter var under täcket dummer ;) Han som alltid skulle prata så himla mycket innan vi somnade (vi dela rum ett tag). Han som sprang efter mig&mina kompisar och ville vara med oss hela tiden. Han som tvinga sig själv att leka med Barbien bara för att få vara med mig haha. Han som dansa så fort musiken sattes igång, du hade världens största blöja på dig jämt haha! Jag kommer aldrig glömma våra tider, min lilla lilla bror som blivit så stor. Grattis på födelsedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0