Grattis Tor&Jenny!


Igår blev det galet men roligt! Förfesten är som sagt alltid roligast. Vi var hos oss och vi hade balonger överallt och gjort fina skyltar på fönstret för födelsedagsbarnen Jenny och Tor som fyllt och fyller år. Efter Tequilan kommit fram gick allting väldigt fort och festen satte fart ordentligt. Jag älskar minerna när man shottar ;) Vi var här ett tag sedan så splittrades vi (som vanligt) för vissa ville till Bill&Bob, äckliga tråkiga pubstället. Men jag och Eve ville dansa så vi skulle först in på Wine&Bears som öppnat i stan men när vi såg vilka som skulle in så ångra vi oss och gick till Blue Moon Bar istället, bra musik och ganska mycke folk ändå.

Jag gick förbi ett par killar som titta mot mig och så sa en av dom att hans kompis tyckte jag var snygg men tjock, jag blev arg och visa fuck-u i ansiktet på honom .. det pinsamma var bara det att han hade sagt "du är snygg men JAG är tjock". Så jag kände mig lite taskig så jag gick och sa förlåt för jag visade fulfingret åt han och sa att det blev missförstånd.. PUH! Så pinsamt det kan bli ibland ;) Men när jag blir arg så blir jag riktigt arg, så det var tur att han inte menade det på riktigt speciellt inte nu när jag är som känsligast på den fronten, det skulle ju vara jobbigt att höra av folk jag inte ens känner. Men annars så var kvällen bra, jag tror inte att jag har skrattat så mycke på hemvägen som jag gjorde med Eve igår, "jag ska ta dig mådutro!" haha ;) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0