Framnäs 22:00


Sofia ringde mig runt tio nu ikväll och fråga jätteglatt om jag skulle med och ta ett dopp i Framnäs. Jag satt inlindad i täcke och tänkte näe jag fryser men jag kan följa med. Så jag hängde på och hon simma runt, hon hade precis slutat jobba och var svettig så jag förstår henne. Däremot så förstår jag mig inte på myggorna, de kan väl suga blod från idioter inte ifrån mig haha! Myspys. Vi åkte sedan förbi Mcdonalds, jag har inte ätit där på jättelänge så jag var skitsugen på en chees, tack Sofia! På hemvägen mötte vi Andreas som gick hem från jobbet, svettig och go! Puss

Pappa; Jag vill ha ett nytt objektiv till min bebis, en riktigt bra som man kan zooma med tack:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0