i love dogs


Jag är en riktigt hundälskare och har alltid varit det fast jag aldrig haft någon egen (men den dagen kommer!). De är ju så underbara, kärleksfulla och riktiga glädjespridare. Ibland får jag sån saknad till hundar (händer ganska ofta) så då brukar jag åka till Hallsta, ta cykeln och bika ut till morbror och co. Där finns det 6 underbara hundar att gosa med. Fyra stora och två små knähundar, det är så härligt att vara omkring dom även om de är lite väl på ibland haha. De har verkligen olika personligheter och man märker hur de är väldigt fort. Zerilla är min favorit av de alla (bilden längst upp). Jag kan inte säga att jag är all sorts djurälskare för det är jag inte men hundar och katter har jag stor kärlek till. Och om man kunde så skulle jag även vilja ha en pandaunge och en vit tiger, förstå vad häftigt ;) Ja, nu blev det ett helt inlägg om hundar men det kan bli så när man älskar dom så mycket. Bilderna är tagna av mamma. Hon är inte riktigt lika duktig som jag än men hon försöker i alla fall, nejdå du är duktig morsan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0