mobiler!


Jag ska köpa en mobil när jag får mina pengar eftersom jag inte har någon (lånat lång-Addes i 1år nu haha). Jag har alltid varit intresserad av Iphones. Nyaste är ju Iphone4 som jag lekt med litegrann och jag är liite sugen.. Men 9.000kr kontant kostar den så frågan är om det är värt att lägga ut så mycket pengar på bara en mobil? Annars så är jag sugen på en HTC och har alltid varit lite sugen på tangentbord i mobilen, plus att HTC har snabbast surf, den kostade runt 5.000kr. Sony Ericsson har jag alltid haft i olika modeller och de är ju bra, jag älskar deras Xperia modeller men inte MINI för den hatar jag men den här heter Xperia X8 och verkar bra. Nokia har också varit ett favoritmärke förr i tiden i alla fall, men den här verkar cool den heter Nokia N8. Svårt att välja, jag måste nog läsa på lite mer om dom och känna&klämma på dom i affären. Har lite tid på mig även om jag skulle vilja köpa en imorgon redan ;)


Kommentarer
Postat av: farzzan baloo

köp xperia 10 mini pro

x10 mini pro - den är lite annorlunda än x10 -

pro har tangent bord - den är mest pris värd enligt många tester

2010-11-29 @ 23:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0