goodbye my friend ..

Fan Sofia, sommaren är inte helt slut än! Eller jo visserligen men tiden gick så fort igen. Vi träffades minst en gång i veckan och du sov mycke här på våran soffa, nu kommer det dröja ett tag till och de är sorgligt. Vi kom varandra så nära igen, like old times och jag saknar dig redan. Nu går det inte bara och ringa dig och så är du utanför efter några min.. Nu är du snart framme i ditt andra liv igen, jag hoppas du får de bra och att pluggandet inte tråkar ut dig allt för mycket ;) Nä, jag vet att du gillar det, du är duktig! Och så ska jag samla ihop mina slantar och hälsa på dig, krogrunda i Edinburgh ha? Och hitta massa fynd på alla de där ställerna du snackat om. Hade fint, snart är det december och då måste vi hinna träffas även om de är bara några dagar där och fullt upp men vi måste försöka. Bara några månader kvar i alla fall, ses då! Lär dig och spela säckpipa nu och ragga upp nån snygg kiltman ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0