ett ja eller ett nej

Just nu är jag väldigt nervös. Mer nervös än någonsin, eller blir nog mer imorgon då det är dags men jag kommer ha svårt med att somna inatt. Imorgon får jag veta min framtid, en liten del av den. Mitt öde ligger i deras händer just nu, de kan bara bli ett ja eller ett nej. Jag hoppas jag får svar samma dag annars kommer jag aldrig kunna somna haha! Alla som vet håller antingen tummarna eller är oroliga. De som håller tummarna är de som hoppas för min skull som min pojkvän och mina vänner. De som oroar sig är familj och släkten. De vill mitt bästa, de vill att jag ska ha det bra och vill veta vart de har mig, de förstår jag men de här handlar om mig och mitt liv också. Om jag får den här chansen, en chans som man får en gång i livet så kommer jag att ta den och göra nå nytta av mitt liv. Något som jag längtat så länge efter. Och om jag får ett nej så har jag en annan intervju i veckan som också kommer ge mig möjligheter. Jag hoppas ju mest på ett ja, de gör man ju men blir inte deprimerad om jag får ett nej. Jag är beredd på båda svaren, jag försöker inte ha för höga förhoppningar. Jag har ju som sagt mycke otur i livet så jag blir nog mest chockad över om jag får ett svar som "JA, det blir du." Det skulle vara för bra för att vara sant, en dröm. Men jag är inte långt ifrån den.. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0