juldag klänningen

Jag har alltid två lite finare klänningar såhär vid jultider, en för juldagen då vi alltid festar till det lite extra och en för nyårsafton såklart. Förra året till juldagen så gjorde jag om en glittrig guldklänning som var ganska mesigt öppen i ryggen först och alldeles för bred runt om. Så jag&mamma öppnade den mer i ryggen så mycket som de gick och sydde in den. Jag älskar öppna ryggar, att vara kreativ och göra om kläder så jag tror jag ska öppna ryggen på en gammal paljettklänning eller göra en djup urringning framtill. De ska få bli mitt "projekt" för imorgonkväll tillsammans med mamsen eller farmor som är grym på att sy. Mysfredag i Hallsta blir det i alla fall för det var så länge sen och så hoppas jag på god mat haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0