barn, hundar och eve!

Igår tog jag med mig Eve, Moa, kusin Liam, Wilma och Zebbe till Lisjö för ett kvällsdopp. Alla badade och det var jätteskönt i sjön och väldigt lång grunt så det var bra för Wilma som plaska runt vid oss. Eve fick vara med om en typisk dag i mitt liv som oftast består av massa kusiner och hundar, hon somnade fint på kvällen. Hon måste vänja sig mer vid barn då hon själv snart blir moster så det här var bara en kväll, imorgon ska hon vara med på en heldag och de fixar hon, de gillar henne!
 
Jag är så van vid de här så för mig är det mer naturligt att se till att alla har kul, mår bra, äter, kissar, får skugga, får vatten, får värme och lyssnar på alla som pratar i mun på varandra och vill ha min uppmärksamhet samtidigt. Jag bollar det rätt bra måste jag faktiskt få säga själv höhö och de är viktigt för mig att vara en bra förebild för dom, jag vill inte bara deras kusin utan jag vill att de ska minnas allt kul de gjort med mig i deras liv. Jag vill vara "Stora Lisa som vi alltid hade så roligt med". Dom betyder mycket för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0