skincitys hudvårdstest!

Osäker på vad du har för hudtyp? Vill du förbättra din hy men du vet inte vad just din hy behöver? Gör ett hudtest helt kostnadsfritt på Skincitys hemsida, klicka HÄR så kommer du direkt till testet. Jag gjorde det igår och då får man svara på frågor om sin hy och man kan även ladda du upp en bild på ditt osminkade ansikte (det är inget måste men det blir enklare för dom att hjälpa dig) som en hudterapeut tittar på och läser igenom svaren.
 
 Du får sedan ett mejl inom 48h där de har skräddarsytt ett hudvårdsprogram som de rekomenderar till just dig. Till mig tex så rekomenderade de produkter från Exuviance och de skriver i mejlet detaljerat hur man ska använda dessa och i vilken ordning vilket jag tycker är jättebra! Dessutom får du 10% som tack för att du gjorde hudtestet på deras hemsida där du enkelt kan beställa hem just de skönhetsprodukterna de rekomenderade, de har många olika salongsmärken som säljs endast ut av utbildade hudterapeuter. Bra va? Så klicka på Skincity och läs mer!

Kommentarer
Postat av: Louise

Bra tips :)

Svar: tack :D
Elisa

2014-03-31 @ 14:17:57 - http://vitmossa.blogg.se
Postat av: Angelina

Exuviance är min favorit! Beställer från skincity :-)

Svar: ja jag ska prova det nu! :)
Elisa

2014-03-31 @ 14:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0