BÄSTA VÄN PÅ BESÖK!

I tisdagskväll kom en av mina bästa vänner Ida ner och hälsade på oss vilket var väldigt kul. Vi behövde lite energi speciellt jag härborta haha! Jag visa henne runt, vi shoppa i Jönköping, åt räkfrossa, åt sommar lunch ja vi åt mest som vi alltid gör när vi träffas haha! Så mysigt att hon kom på en mini semester till oss ♥
 
På kvällarna drack vi vin på balkongen under bar stjärnklar himmel som dock var svår att fota såklart vilket är synd för de glittrar alltid så fint. Här om natten så satt faktiskt jag och Andreas där och såg stjärnfall, det var de häftigaste jag sett! Väldigt mysigt med balkong utan tak, det är ett måste i våran nästa gemensamma lya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0