FASHION WEEK SS16

Jag drog med mig Jojjs till Fashion Week som startade idag med Ida Sjöstedt, vännen Louise kom också och kikade med oss. Jag älskar hennes vackra underbara skapelser, hon om någon kan skapa vackra kläder! När jag gifter mig i framtiden skulle jag helst vilja ha en klänning designad av henne. 
 
Vi har haft en bra och varm dag som avslutades med Morris, riktigt fina herrkläder! Dock fick jag inga bra bilder i år vilket var synd, jag måste skaffa mig en ny kamera inom snar framtid.. Men filma kan den så en helhetsvideo från dagen kommer! Nu ska jag sova då vi har stressat runt och jag har även hunnit med en intervju också, väldigt nervöst men jag hoppas på det bästa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0