VECKANS FAVORITER!

Jag kan inte leva utan dessa tre. De är mina absoluta favoriter och varit under åren. Moroccanoil har väl alla hört talas om, den första håroljan som kom till Sverige och den bästa enligt mig. Jag har provat många oljor men den här passar mig bäst och jag har haft den både i orginal men nu i light för jag har färgat hår. Jag använder den precis när jag har duschat eller i torrt hår när jag känner att topparna känns torra.
 
Lanza's Healing Strenght är ett värmeskydd som verkligen kommer runt och åt hårstråna, den använder jag en stund innan jag ska t ex platta håret då den får sjunka in lite i håret innan jag börjar med värmen. Parfymen Clean Rain har verkligen blivit min varje dag doft nu, förut så hade jag bara parfym vid fest men den här är så fräsch och beroendeframkallande så jag måste ta ett sprut varje dag. Alla tre doftar väldigt gott och är magiska! Utan att överdriva haha. Du hittar dessa HÄR.  

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tack för tipsen, letar efter en bra värmespray faktiskt!

Svar: va bra! jag rekommenderar verkligen en som är i mer flytande form som kommer åt stråna bättre än spray som bara lägger sig ytterst :)
Elisa

Postat av: Malin Jonsson

Bra tips! Har sett att många älskar cleanparfymerna, så blir himla sugen på att testa!

Svar: ja prova! köp små de brukar ibland ha kampanjer så man får alla i miniformat :)
Elisa

2015-02-24 @ 20:23:10 - http://tjugosjundeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0