6 ÅR TILLSAMMANS!

Den 3 juli för 6år träffades vi för första gången. Jag minns att jag tvekade om jag orkade gå på en förfest då mina vänner tjatade för de ville ner till Power Meet och de är inte riktigt min grej men jag hakade på till slut och vi mötte upp ett annat gäng som några av oss kände. Så vi blev en stor klunga som promenerade ner till stan i solnedgången, jag minns att vi fick ögonkontakt men jag vågade först inte fram och inte han heller.
 
Jag tyckte han kändes helt ointresserad men jag bestämde mig för att gå fram för jag kunde inte låta bli och var rädd att någon annan skulle ta han, för i mitt huvud var han redan min haha! Jag minns inte vad vi pratade om men vi skratta och snacka hela vägen ner och det kändes som att jag känt honom tidigare fast jag aldrig sett honom förut. 
 
De var som att det bara var vi där bland folkmassan och helt plötsligt höll vi hand. Det var så konstigt, som att de var meningen att de bara skulle bli vi där och då. Vi umgicks jättemycket under veckorna både själva och väldigt mycket med våra vänner så vi blev ett stort glatt gäng som gick ut varenda fredag och lördag den sommaren även onsdagar och hade filmkvällar, grillkvällar och badade på dagarna. Den 20 juli bestämde vi oss för att de skulle bli vi på riktigt och sen den dagen har vi hållt ihop i vått&torrt.
 
 Andreas är det bästa som har hänt mig och vi har alltid så kul tillsammans, han är inte bara min pojkvän utan även bästa vän. Jag älskar dig mest av allt ♥

Kommentarer
Postat av: cornyz.blogg.se

Så himla fint :)

Svar: tack:)
Elisa

2015-07-21 @ 16:53:38 - http://cornyz.blogg.se/
Postat av: Jagger

Fint 💕

Svar: tack :)
Elisa

2015-07-21 @ 21:45:49 - http://utelek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0