#LOVEYOURBODY

Du ska vara glad över att du har en frisk kropp, träna för att du tycker om det aldrig för att du måste, ät nyttigt för att du ska må bra på insidan men unna dig något onyttigt ibland för att du är värd det, bada i din favorit bikini/baddräkt för att du njuter av sommaren, du är fin precis som du är, alla är olika och det går aldrig att jämnföra sig med någon annan, säg upp kontakten med människor som tar energi istället för ger energi, var med de du trivs med, snacka aldrig skit om någon annans utseende eller kropp och ta inte heller åt dig av vad andra säger om dig. Det här är till min 12åriga kusin, till er som nojjar över sina kroppar och till mig själv.Foto: min älskade vän Linnea som gav mig självförtroende att våga gå ut i det kalla vattnet och släppa taget om min rädsla och kroppsnojja. Tack ♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Det där var mycket bra sagt!. Det borde alla ta till sig!. Man ska va, nöjd med sig själv och inte prata illa om andras utseende!. Ha nu en fortsatt fin sommar!. :D

Svar: tack :) jag tycker det är viktigt att man får ut bra ord och inte bara om mode, skönhet när man når ut till många unga läsare så det här inlägget kändes bra. Tack detsamma!
Elisa

2015-07-29 @ 18:06:16
Postat av: ISA

Klokis! <3

Svar: tack :D
Elisa

2015-07-30 @ 08:18:33 - http://isabyl.devote.se
Postat av: Angelica

Bästa inlägget alltså! Så himla sant, blir så glad av människor som dig som är så kloka! :)

Svar: åh tack! det känns viktigt att skriva om viktiga saker också som folk kan ta åt sig av :)
Elisa

2015-07-30 @ 08:38:47 - http://angelicaetfrance.blogg.se
Postat av: Johan

Så rätt. Bra skrivit.

Svar: tack :)
Elisa

2015-07-30 @ 10:01:21 - http://finest.se/soulful
Postat av: Emilia

Bra skrivet och fina bilder!

Svar: tack :)
Elisa

2015-07-30 @ 11:24:56
Postat av: Nickie Excellie

Jättefina bilder och helrätt skriver!

Svar: tack :D
Elisa

2015-07-30 @ 11:40:32 - http://ecobynickie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0