TACK BÄSTA JOJJS!

Jag är så glad för idag har jag fått håret fixat av min underbara Jojjs på Mälarsalongen! Mitt hår behövdes verkligen fräschas upp med både klipp och färg! Jag älskar blont hår men passar tyvärr inte helt i blont så det fick bli en ombre med mörkbrun bottenfärg, varmare brunt emellan som blev en kall blond ton i topparna. Jojjs använde även färgen tillsammans med Olaplex som blivit väldigt stort, de är som en djup inpackning man blandar tillsammans med blekningen så det inte ska slita på håret vilket var superbra! Håret blev helt silkeslent och i vanliga fall brukar jag tappa en massa hår när jag blekt men inte nu tack vare Olaplex som är magiskt! Tack bästa Jojjs, jag är supernöjd ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul o färga håret :)

2015-07-10 @ 01:05:45 - http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0