GREY HAIR TIPS!

"Grey Hair", "Granny Hair", det finns många namn till den här nya grå/silvriga hårfärgstrenden. När man har den här hårfärgen så måste man underhålla håret och hålla färgen vid liv. Därför ska jag dela med mig av mina 3 favoriter som även frisörer har rekommenderat för att bevara färgen längre och de är:
 
Wella Color Fresh Silver 8/81 är en toning som du kan använda när du känner att din färg börjar gå ur eller om du redan har blont eller blekt hår för att få den här gråa/silvriga, askblonda tonen. Det är en hårfärg som är mer skonsam för håret än permanent färg. Du använder handskar, har i handukstorkat hår och har i 15-20 min.
 
Maria Nila Pearl Silver 0.20 är som inpackning med violetta färgpigment som ska få bort det varma i håret. Du använder handskar och har i inpackningen i håret när du tvättat det, de går även bra i torrt hår som du sedan sköljer ur för att få mer effekt. Den doftar väldigt gott och är skonsam för håret. 
 
Revlon's Nutri Color Creme 1002 är en färgbomb som ska få bort det gulaktiga tonerna i blont hår. Du använder det som en inpackning i 3min men man kan även ha i den längre utan att skada håret. Färgbomber kan du använda vid varje hårtvätt då inpackningar för övrigt bara är bra för håret och detta gör att du bevarar färgen du redan har mycket längre.
 
Dessa produkter är ifrån Hairsale.se och just nu kan du hitta dessa och en massa mer till riktigt bra priser! Så kika in och klicka hem hårvård, hudvård, smink, smycken mm. 

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul tips , måste testa.

houseforus.blogg.se

Svar: ja gör det :)
Elisa

2015-07-24 @ 19:46:32 - http://www.houseforus.blogg.se
Postat av: Helen

Hej!
såg att inlägget har några år på nacken men har en fundering angående dessa produkter.
Använde du dig bara av en av dessa eller använde du dig av alla tre samtidigt som en kombo?

Helen

2017-10-22 @ 16:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0