CELEBRATING

Igår fyllde bland annat min kära vän Malin år, grattis vännen! Vi hade presentbyten då jag fyllde förra helgen så det var lite komiskt! Jag fick tequila och citroner av Malin&Tor, haha tacka tackar ni känner mig för bra ;) Och så fick jag ett jättefint armband av min gullis Amanda som hon gjort, hade på mig den under hela kvällen då den passade ju väldigt bra bland de jag redan hade, tack ♥ 
 
Vi åkte sedan vidare till våran vän Anders hade inflyttningsfest. De roliga är att det är i våran gamla lägenhet så det kändes lite konstigt att vara hemma hos någon annan fast hos oss med våra möbler haha! Vi hoppas att han ska trivas, det har i alla fall jag gjort mina 5år där så! Vi tog taxi senare i spöregnet ner på stan och in på Bmb där vi drack drinkar och träffade på vänner bland annat min w&c Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0