PÅ LANDET HOS SVÄRFADERN

Hittade lite bilder från när vi var ute hos Andreas pappa Bosse och hans fru Li från förra veckan. Det är så mysigt att hälsa på dom mitt ute i skogen! Jag älskar att vara ute på landet, därav att jag är så mycket ute hos morbror och co också då de bor lite som Bosse&Li väldigt enskilt med stor gård och ytor och skogen intill. Nelly älskar att skutta runt där dock så lyssnar hon inte på inkallningen varje gång bara ibland så de fick det bli lina då hon blev för nyfiken på vart deras ute katter sprang haha!
 
Vi grillade och Bosse kan verkligen det där med att grilla och tillaga gott kött mmh! Dom bjuder även ofta på väldigt gott rött vin, de är kanske inte så somrigt men rosé och vitt vin kan jag inte dricka längre då de smakar alldeles för sött och sliskigt. Så rött är de godaste vinet året runt! Vi hittade gamla bilder på deras familj, Andreas var så söt med sitt blonda stora hår haha! Jag hoppas att våra framtida barn ser ut som han gjorde! De kommer i alla fall få hans mörka bruna vackra råddjursögon som jag älskar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0