SHOPPINGRUNDA MED MORMOR

Jag och mormor har gått och kikat på Erikslund idag och käka lunch på Ikea. Jag hittar aldrig något där, de borde ha bättre inköpare som sagt haha bitter! Det var bara mormor som hitta kläder så hon var nöjd och glad i alla fall ;) 
 
Jag har lite smått panik för jag måste ha kläder till på fredag då jag fyller 25 och så är det Emsans student! Jag hade beställt en klänning men den satt sådär så jag skicka tillbaka den och nu har jag ingen plan b så måste springa på stan och leta eller gå naken. Feber har jag också och så har vi krångel med våran andra lägenhet som har dragit ut på tiden suck... Nu ska jag lägga mig tätt intill Nelly pluttan och mannen i mitt liv, dom är så fina tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0