6 TENTOR PÅ 4 DAGAR!

Ungefär såhär trött känner jag mig just nu men jag är väldigt glad över att det äntligen är torsdag och jag gjorde mina sista tentor idag! Så nu har jag gjort 6 tentor på 4 dagar vilket har varit väldigt intensivt, jag har typ velat gråta och sovit dåligt men jag har klarat mig igenom detta och kämpat. Nu väntar jag bara på resultaten, jag skiter i vad det blir för betyg bara jag klarat dom! 
 
Så nu kan jag kalla mig för barnskötare! Även om jag fick vikariat som det på en förskola förra året utan utbildning så känns det ändå skönt att kunna ha en grund att stå på. Sen får jag se om jag utbildar mig vidare till förskolelärare då man har lättare till att få heltids anställning men det får jag se framöver hur jag gör. I vilket fall som helst så kommer jag få jobba för de flesta skriker efter vikarier.
 
Jag har fått mycket hjälp av min kära mamma också som jobbar med detta och gjort i alla dessa år. Det är lite komiskt att släkten och vänner till familjen sagt till mig när jag var yngre att jag kommer gå samma fotspår som mamma för jag är duktig med barn men jag svarade att jag skulle bli skådis i LA och inte alls hålla på med de som morsan gjorde, haha vilka tankar man hade då! Men hon har ju faktiskt världens bästa jobb och de kommer jag också få vilket jag ser framemot! Och stort grattis till en av mina bästa vänner Malin som nyss fick fast anställning på en förskola, så glad för din skull! ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

vilken sötnos :)

2015-05-28 @ 21:05:37 - http://lenahaga.blogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt :D

2015-05-28 @ 21:33:48 - http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0